Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Συνταγή για σπιτικά toffees.

Στην προηγούμενη συνταγή μας χρειαστήκαμε νιφάδες toffees. Επειδή μπορεί να μη βρούμε εύκολα στο super market σας δίνω μια σπιτική συνταγή για να τα φτιάξουμε.

Υλικά:

1/2 κούπα βούτυρο
1/2 κούπα ζάχαρη
2 κ.σ νερό
1 πρέζα χοντρό αλάτι


Βάζω όλα τα υλικά σε ένα τηγάνι και βάζω να βράσουν για 5 λεπτά σε μεσαία φωτιά.



Συνεχίζω να βράζω το μείγμα μου για άλλα 8 λεπτά μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία 300 βαθμών. Αν δεν έχω το ειδικό θερμόμετρο πρέπει το μείγμα μου να αρχίσει να γίνεται καφέ σκούρο για να είναι έτοιμο.



Ρίχνω το μείγμα μου σε επιφάνεια σιλικόνης και το απλώνω προσεχτικά.


 Αφήνω να κρυώσει πολύ καλά, βάζω σε σακουλάκι τροφίμων και σπάω το μείγμα μου με έναν πλάστη. Τα toffees μου είναι έτοιμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου