Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Τάρτα σοκολάτα - καραμέλα με αλάτι.

Υλικά για τη ζύμη:

150 γρ. βούτυρο ανάλατο σε θερμοκρασία δωματίου
120 γρ. ζάχαρη
2 αυγά
450 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.γ αλάτι

Χτυπάω στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψουν και προσθέτω τα αυγά. Προσθέτω το αλάτι και το αλεύρι και ανακατεύω μέχρι να γίνει μια μαλακή αλλά σφιχτή ζύμη. Τυλίγω σε μεμβράνη και βάζω στο ψυγείο για 1 ώρα. Αφού κρυώσει η ζύμη, αλευρώνω μια επιφάνεια και ανοίγω τη ζύμη μου σε δίσκο με διάμετρο λίγο μεγαλύτερη από την ταρτιέρα μου. Τοποθετώ μέσα τη ζύμη, τρυπάω με ένα πηρούνι σε διάφορα μέρη, καλύπτω με λαδόκολλα και από πάνω ρίχνω φασόλια ή ρύζι και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 30 λεπτά.

Υλικά για την γέμιση καραμέλας:

225 γρ. ζάχαρη
90 γρ. βούτυρο ανάλατο
120 γρ. κρέμα γάλακτος 
1/4 κ.γ χοντρό αλάτι

Λιώνω τη ζάχαρη σε τηγάνι, ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να πάρει σκούρο χρώμα. Προσθέτω το βούτυρο και ανακατεύω να λιώσει. Ρίχνω την κρέμα γάλακτος στο μείγμα και ανακατεύω μέχρι να γίνει μια λεία κρέμα και αποσύρω από τη φωτιά. Τέλος, προσθέτω το αλάτι. Βάζω την καραμέλα στην ζύμη τάρτας και αφήνω στο ψυγείο να κρυώσει λίγο η καραμέλα μου.

Υλικά για την σοκολάτα:

370 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα τεμαχισμένη
370 γρ. κρέμα γάλακτος 


Ζεσταίνω την κρέμα γάλακτος και μόλις πάρει βράση, ρίχνω πάνω από την τεμαχισμένη κουβερτούρα. Ομογενοποιώ και αφήνω λίγο το μείγμα μου να κρυώσει. Ρίχνω τη σοκολάτα μου προσεχτικά πάνω από την καραμέλα και ξαναβάζω στο ψυγείο να κρυώσει.

Διακοσμώ με τριμμένο φυστίκι Αιγίνης και χοντρό αλάτι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου