Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Πολύχρωμα ρολομπισκότα.

Υλικά:

450 γρ. αλεύρι
1/2 κ.γ μπέϊκιν πάουντερ
1/4 κ.γ αλάτι
160 γρ. ζάχαρη άχνη
60 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
285 γρ. ανάλατο βούτυρο
3 βανίλιες
1/2 κ.γ εκχύλισμα φράουλας ή άλλο της αρεσκείας μας
1 κ.σ κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής
2 κ.σ αλεύρι
300 γρ. πολύχρωμη τρούφα ή άλλη γαρνιτούρα της αρεσκείας μας


Ανακατεύω το βούτυρο με τις ζάχαρες και προσθέτω το αλεύρι, το μπέϊκιν, το αλάτι και τη βανίλια μέχρι να γίνει η ζύμη μου λεία και σφιχτή. Την χωρίζω σε 2 ίσα μέρη. Το ένα μέρος το ανακατεύω με το εκχύλισμα, το χρώμα και τις 2 κουταλιές αλεύρι και ανακατεύω καλά. Βάζω τις ζύμες ξεχωριστά ανάμεσα σε 2 φύλλα λαδόκολλας και τα ανοίγω με τον πλάστη σε ορθογώνια. Τα βάζω στο ψυγείο για 1 ώρα τουλάχιστον να παγώσουν. 



Στη λευκή ζύμη μου με ένα πινελάκι βάζω λίγο νερό και προσεχτικά βάζω τη χρωματιστή μου ζύμη επάνω και κολλάω με τα δάχτυλα για να φύγει ο αέρας. Με ένα μαχαιράκι κόβω τις άκρες για να γίνει ομοιόμορφο. Τυλίγω τη ζύμη μου προσεχτικά σε ρολό. Βάζω τις πολύχρωμες τρούφες σε ένα δισκάκι και από πάνω βάζω το ρολό μου και πασπαλίζω να καλυφθεί από την τρούφα. Προσεχτικά το μεταφέρω σε μεμβράνη και βάζω στην κατάψυξη για 3 ώρες τουλάχιστον πριν το κόψω. (Η ζύμη μπορεί να διατηρηθεί στην κατάψυξη μέχρι 2 μήνες.)




Για να τα ψήσω, κόβω προσεχτικά με ένα μαχαίρι και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 170C για 15 λεπτά ή μέχρι η επιφάνεια από τα μπισκότα μου να μην γυαλίζει και να αρχίσει να χρυσίζει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου